Du kan nemt tildele en opgave til dig selv eller en af medarbejderne. Og du kan straks se hvornår medarbejdere er ledige. Du kan også lave opgaven som en fri pulje-opgave, som alle kan tage.
Se også vores video HER, hvor vi guider dig igennem processen trin for trin.
Start tælleren – når opgaven begynder.
Tryk evt. pause på opgaven. Afslut opgave og du kan straks se tidsforbruget – både i appen og på kontoret.
Hvis du ikke ønsker at registere tid på opgaver, så skal dit workflow blot indstilles til ikke at medtage Start-Stop-tid-elementerne.
Vi hjælper dig gerne med at opsætte det workflow, som passer bedst til din virskomhed.
Ja da!
Gem billeder, video eller dokumenter mens du er ude på opgaven. Så er det nemt at finde igen og kan være en hjælp til næste gang.
Når du er inde på en opgave, trykker du bare på DOKUMENTER og TILFØJ DOKUMENT og vælger den fil som skal gemmes.
Hvis du har E-conomic som regnskabsystem, kan du synkronisere kunder, varer og lave fakturerer klar direkte i TaskPlus.
Først skal du trykke på INDSTILLINGER og følge vejledningen til at aktivere intergrationen til E-conomic.
Så kan du eller (medarbejderen) registere både tidsforbrug og vare-forbrug direkte i appen.
Alle data overføres til E-conomic som en fakturakladde, der nemt kan godkendes og sendes til kunden.
Vi har lavet en simpel prissætning.
Hvis I kun er to brugere, er det hele gratis:
Oprettelse, alle funktioner og support.
Hvis I er mere end to brugere, koster det kr. 379,- (excl. moms) for et abonnement, hvor I kan være op til 20 brugere på systemet. Naturligvis inkl. gratis oprettelse, alle funktioner, support mv.
Og hvis du er i tvivl om noget, er vi altid klar på telefon eller mail.
Du glemmer aldrig en aftale hvis du opretter en gentagen opgave.
Sæt en opgave til fast hver uge, måned eller andet, så er der styr på sagerne!
Nogle gange er det ikke afgørende hvem der løser opgaven. Hvis bare det bliver gjort.
Du kan vælge at tildele en opgave til en bestemt medarbejder – eller lave en pulje-opgave, som alle kan tage. Det er også ret smart hvis man f.eks. har mange freelancere tilknyttet.
Opgaver kan nemt flyttes mellem medarbejdere – og alle får en notifikation når der er ændret i opgaven.
Har du brug for at få en underskrift når opgaven er udført?
OK, du skal bare åbne opgaven i appen og lade kunden skrive under. Så er det hele automatisk gemt – og kan hentes frem igen hvis der skulle opstå et behov senere.
Når du skal køre ud til nye kunder, trykker du bare på adressen i appen. Så bliver du vist rette vej.
Du kan også starte timeren i appen allerede når du begynder køreturen, så registreres transport-tiden automatisk.
Det er slet ikke besværligt at få overblik over opgaver og kunder.
Med TaskPlus har du det hele samlet på et sted.
Du kan tilgå alle data både på mobilen eller fra kontoret.
Alt opdateres automatisk og kan synkroniseres direkte med E-conomic.